14 lipca 2015

Kurs na kwiaty wg mojego pomysłu :) - tutorial na kwiaty do prac scrapowych

Witajcie :)
Zapraszam na mój pierwszy kurs.

Metoda gniecenia na mokro jest powszechnie znana, 
jednak dodałam swoją innowację. 
A mianowicie posypałam kwiaty ... mąką :)


1. Wycinamy z dziurkacza 5 cm sześć kwiatków.


2. Spryskujemy wodą.


3, Składamy jak na zdjęciu powyżej.


4. Zwinięte kwiatki suszymy.


5. A następnie delikatnie rozwijamy.


6. Sklejamy układając płatki na przemian, tak aby się nie pokrywały.


7. Gotowy kwiatek prezentuje się tak. Ale to nie koniec :)


8. Malujemy brzegi płatków biała farbą akrylową.


9. Tu pomalowany kwiat.


10. Następnie posypujemy mąką.


11. I gotowe :) Można dodać pręciki.



Kwiatki są super! Szybko się je robi.

Dziękuję i mam nadzieję, że się przyda :)



TU zdjęcia kartki z kwiatkami wykonanymi wg tego kursu!


1 komentarz: